niedziela, 5 marca 2017

"Zaczarowany las" Joanna Basford

Kolorowanki dla dorosłych od jakiegoś czasu cieszą się coraz większą popularnością. Są doskonałym patentem na szargane nerwy, wyciszają, pomagają się zrelaksować, a także pozwalają na kreatywne spędzanie wolnego czasu. Dlatego w dzisiejszym poście zapraszam Was do Zaczarowanego lasu! 



Do kolorowanek tego typu podchodziłam zawsze dość sceptycznie. Wydawało mi się, że nie są one przeznaczone dla mnie, ponieważ nie mam zbyt dużo wolnego czasu, a także dlatego, że nie jestem wystarczająco cierpliwa, aby mozolnie malować maleńkie elementy. Jednak, kiedy w jednej z księgarni w moje ręce wpadł "Zaczarowany ogród" postanowiłam spróbować. I przepadłam całkowicie! 

Książka ta nie tylko posiada piękne rysunki do kolorowania, ale skrywa w sobie również niezwykłe tajemnice...

Joanna Basford zachęca nas do poszukiwania na kartach swojej książki przeróżnych stworzeń. Musimy odnaleźć między innymi sowy, kota, lisy, przeróżne ptaki, owady, a także jednorożce. Oprócz ukrytych zwierząt w lesie znajdują się zaginione magiczne przedmioty.
Jeśli uda się nam odnaleźć wszystkie zagubione rzeczy, a także odkryć dziewięć magicznych symboli, będziemy mogli wówczas otworzyć wrota zamku i poznać niezwykłą tajemnicę! 






"Zaczarowany las" to kolorowanka zarówno dla osób zaawansowanych w malowaniu, jak i dla tych zupełnie początkujących. Książka ta posiada wiele pięknych i bardzo staranie wykonanych obrazków. Każdy jest dopracowany i zawiera odpowiednią ilość detali, która nie jest ani męcząca, ani irytująca. Papier również jest dobrej jakości, co powoduje, że z przyjemnością koloruje się kolejne strony. 





Jestem zachwycona "Zaczarowanym lasem"  i na pewno sięgnę po pozostałe książki z tej serii! 
A Wy, co sądzicie o takich kolorowankach? 












12 komentarzy:

  1. Jednorożce, jak wspaniale! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłyby idealnie się przydać jako miły wypełniacz czasu na nudnych wykładach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie posiadam ani odrobiny talentu plastycznego, więc to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre na uspokojenie nerwów, chwilę relaksu, czasem i tak bez celu rysuję na kartce, to czemu by nie pokolorować jakiegoś wzoru. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowanki nie do końca są dla mnie, wolę puzzle. Aczkolwiek zawsze te wszystkie obrazki, wzory bardzo mi się podobały :) Piękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te kolorowanki, to cudownie spędzony czas. Odstresowanie między czytanymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojoj, nie mam cierpliwości do takich rzeczy. Zmordowałabym się :D
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mnie kolorowanki, brak mi cierpliwości i wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam, ale myślę, że to nie dla mnie :D Dostałabym chyba nerwicy i oczopląsu próbując zamalować te wszystkie elementy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję cierpliwości w kolorowaniu, mnie szybko trafiłby szlak ;D

    mystery-japanese-box.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zaczarowany ten las ;-) :-) Miłego kolorowania :-)

    OdpowiedzUsuń